Poskytované služby

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy. Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

Zajišťujeme komplexní služby v oblasti zprostředkování zaměstnání. Zaměřujeme se na pozice středního a vyššího managementu v českých a nadnárodních společnostech. Aktuální pracovní příležitosti uveřejňujeme zde na webu a na inzertních portálech.

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu. Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání. Více informací o nabídce personálního poradenství najdete zde: www.personalniporadenstvi.cz.

VYHOVÍME SPECIFICKÝM POŽADAVKŮM FIREM

Pro naše klienty jsme profesionálním a spolehlivým partnerem v oblasti získávání a výběru zaměstnanců. Jsme schopni vyhledat vhodné zaměstnance napříč všemi obory. Při práci klademe důraz na promptní komunikaci a kvalitu. Máme zkušenosti s přímým vyhledáváním kandidátů, headhuntingem a outplacementem.

VOLNÉ POZICE

B2B partner with Finnish / Dutch

Praha, VOŠ, FR / Dánsky - rodilý + AJ pokročilý

Our client is an American company that is also one of the biggest travel agencies in the world. Therefore, by joining them you not only get an amazing growth opportunity but also nice relocation options worldwide! This company employs over 10 000 professionals in their modern and luxurious Shared Service Centers worldwide.

BIM Koordinátor s přesahem do projekce

Praha, VŠ, 

Známé pražské architektonické a projekční studio hledá do týmu nového člena na pozici: BIM koordinátora Na této pozici budete mít na starosti implementování BIMu ve společnosti. - Nastavení veškerých Revit procesů po stránce stavební, architektonické i TZB.

Brand manager junior

Praha, SŠ/VŠ, AJ

BRAND MANAGER junior CR/SR Máte zkušenosti z FMCG brand managementu, jste kreativní a chcete se stát součástí skvělého týmu mezinárodní společnosti? Pokud ano, budeme rádi, když nám dáte o sobě vědět ?. Co bude Vaší úlohou a náplní práce: • Nastavování ...

Databázový specialista/vývojář

Praha, SŠ/VŠ, AJ

Pro našeho klienta, mezinárodní finanční instituci, hledáme momentálně uchazeče/uchazečky na pozici: DATABÁZOVÝ SPECIALISTA/vývojář Pokud máte rádi práci s databázovými systémy, jste komunikativní a chcete se v práci realizovat, tak hledáme právě Vás ?.

Office manažerka

Praha, SŠ, 

Office manažerka pro pražský luxusní showroom Máte zkušenost s osobním jednáním s klienty? Baví Vás umět dobře poradit? Jste organizačně zdatná a administrativu máte také ráda? Domluvíte se anglicky? Pak pro Vás máme práci, do které budete chodit ...



Výběr z aktuálních pozic


Pracovní příležitosti dle oborů:
Seznam veškerých otevřených pozic:

 Obchod

Asistent/ka produktového manažera - 20hod/týdně

Praha, VOŠ, 

Pro našeho klienta z oblasti elektroniky s centrálou v Praze hledáme vhodné uchazeče na pozici: Asistent/ka produktového manažera – velká bílá – ZKRÁCENÝ ÚVAZEK 20 hod/týdně Náplň práce: - Spolupráce na vytváření produktového portfolia z oboru elektra - Zakládání ...

Brand manager junior

Praha, SŠ/VŠ, AJ

BRAND MANAGER junior CR/SR Máte zkušenosti z FMCG brand managementu, jste kreativní a chcete se stát součástí skvělého týmu mezinárodní společnosti? Pokud ano, budeme rádi, když nám dáte o sobě vědět ?. Co bude Vaší úlohou a náplní práce: • Nastavování ...

Manažer kvality

Praha, SŠ/VŠ, 

Pro našeho významného klienta, výrobně obchodní společnost, hledáme vhodného kandidáta na pozici Manažer kvality. Jde o vysoce samostatnou pozici, kdy optimální kandidát má již zkušenosti s obdobnou pozicí. Náplň práce: - zabezpečení certifikace k výrobkům (ISO normy, směrnice.

Nákupčí - ELEKTRO

Praha, SŠ, 

Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, telco, kancelářské techniky atd., hledáme do centrály se sídlem Praha Říčany vhodného kandidáta na pozici Nákupčí. Náplň práce: • Zodpovědnost ...

Obchodní zástupce - Plzeňsko

Plzeň, SŠ/VŠ, 

Náš klient, jedna z nejvýznamnějších telekomunikačních společností v ČR zabývající se dodávkou komplexních telekomunikačních řešení a souvisejících služeb, hledá: Obchodního zástupce pro Plzeň a západní Čechy Náplň práce: - aktivní vyhledávání klientů - ...

Product/brand manager - malá bílá elektronika

Praha, VOŠ, 

Product/brand manager - malá bílá elektronika Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, telco, kancelářské techniky atd., hledáme do centrály se sídlem Praha Říčany vhodného kandidáta na pozici: Product/brand manager.

Produktový manažer

Praha, SŠ, 

Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, telco, kancelářské techniky atd., hledáme do centrály se sídlem Praha Říčany vhodného kandidáta na pozici Produktový manažer. Náplň ...

Regionální manažer maloobchodních prodejen pro Kar

západní Čechy, SŠ, 

Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, telco, kancelářské techniky atd., hledáme vhodného kandidáta na pozici Regionální manažer maloobchodních prodejen pro Karlovarský kraj.

Vedoucí sales teamu

Kutná hora, SŠ/VŠ, AJ - komunikativně

Vedoucí sales teamu Požadujeme - Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání - Zkušenosti z podobné pozice - vedení týmu VÝHODOU - Pokročilá znalost angličtiny VÝHODOU - možnost jazykových kurzů - Pokročilá znalost MS Office, především MS Excel - ...

Detail pozice

5361-Brand manager junior

BRAND MANAGER junior CR/SR
Máte zkušenosti z FMCG brand managementu, jste kreativní a chcete se stát součástí skvělého týmu mezinárodní společnosti? Pokud ano, budeme rádi, když nám dáte o sobě vědět ?.
Co bude Vaší úlohou a náplní práce:
• Nastavování a vize marketingových značek, jejich inovace a podpora prodeje na trhu ČR/SR
• Dodržování marketingové strategie v souladu s interní marketingovou směrnicí
• Rozvíjet spotřebitelské marketingové aktivity svěřených značek
• Podpora prodeje a dosahování stanovených cílů
• Práce s příslušnými agenturami a obchodními partnery při uvádění propagačních kampaní a produktů na trh
• Analýza údajů prodejnosti, prodejní prezentace a maloobchodní audit
• V rámci jednotlivých značek budete řídit umístění a rozvoj komunikace (TVC, webové stránky, OOH..)
• Vývoj produktů a jejich obalů od plánování po uvedení na trhu
• Projektový management; výběr, řízení a plánovaní projektů v úzké spolupráci s přímým nadřízeným
Co od Vás očekáváme?
• SŠ/VŠ vzdělání a zkušenosti z FMCG brand managementu min. 2 roky
• Plynulá angličtina
• Zkušenosti s tvorbou marketingové strategie a vytváření kampaní na mezinárodní úrovni
• Schopnost vést projekt, výborný time management
• Kreativní a zároveň analytická osoba
• Výborné prezentační a komunikační znalosti
• Zkušenosti s produktovým marketingem, ATL a BTL
Co Vám nabídneme my?
• Dlouhodobou, kreativní a smysluplnou práci v mezinárodní společnosti
• Možnosti kariérního růstu + velmi dobré finanční ohodnocení + benefity
• Skvělý tým lidí
• Práci na HPP u metra na Praze 4
• Nástup:
leden 2020

Lokalita: Praha
Vzdělání: SŠ/VŠ
Jazyky: AJ

Náš tým


Mgr. Richard Bezpalec

Výkonný ředitel

Mgr. Richard Bezpalec
Ředitel agentury směřoval k personalistice již od počátku své kariéry. Zkušenosti získal jako učitel, manažer obchodní skupiny a spolumajitel personálních agentur. V roce 2008 založil JOBSTART. Pracuje na specifických, méně často obsazovaných pozicích. Mentoruje činnost recruiterů s cílem zajištění maximální spokojenosti na straně uchazečů o zaměstnání i klientů.
Žaneta Kvokačková MBA

Business Partner

Žaneta Kvokačková MBA
Žaneta je součástí Jobstartu již od roku 2010. Stará se především o chod poboček v Hradci Králové a v Praze. Kromě aktivního náboru se věnuje také akvizicím, školí a mentoruje kolegy, poskytuje kariérní poradenství. Ráda se neustále vzdělává v oblasti andragogiky, lidských zdrojů a pracovního práva. Ve volném čase se věnuje rodině a studiu jazyků.
Ing. Veronika Shaw

Senior Recruiter

Ing. Veronika Shaw
Veronika pracuje převážně na pozicích pro nadnárodní společnosti a shared service centra. Spolupráci započala ještě během studií a od roku 2012 je v seniorské pozici a pracuje na zajímavých projektech. Práce v externím recruitmentu jí umožňuje se neustále rozvíjet a kombinovat náborové techniky s prodejními dovednostmi a poskytováním perfektního zákaznického servisu.
Bc. Adriana Atan

Recruiter

Bc. Adriana Atan
Adriana u nás začala pracovat jako recruitment asistentka, ale díky jejímu rychlému pokroku je z ní nyní plnohodnotná personalistka. Umí plynule anglicky, turecky a rozumí i ázerbájdžánsky, dokáže proto pokrýt i nestandardní jazykové pozice. Je zároveň mámou malého Tobina, a proto pracuje v Jobstartu na částečný úvazek. Má mnoho životních zkušeností ze zahraničí a umí klást ty správné otázky. Otevírá tak nové perspektivy nejen uchazečům, ale i nám v Jobstartu.
Bc. Patricie Macešková

Office Manager

Bc. Patricie Macešková
Patricie je naším spojovacím článkem mezi uchazeči a recruitery. Má na starost prvotní kontakt se zájemci o zaměstnání, asistuje týmu recruiterů a zodpovídá za plynulý chod kanceláře. V případě dotazů ohledně schůzek či inzerce Vám Patricie ráda poradí nebo Vás nasměruje na tu správnou kontaktní osobu. A to vše ráda a s úsměvem!
Ing. Lucie Císařová

Senior Recruiter

Ing. Lucie Císařová
Lucie má na starosti oblast Východních Čech, kde se stará o stávající klienty nebo se zabývá akvizicí. Spektrum jejího působení je široké, a to od dělnických profesí až po top management. Jako seniorní recruiterka předává své zkušenosti i novým kolegům a zasvěcuje je do tajů náboru. Ve volném čase se věnuje rodině, se kterou ráda jezdí na hory nebo na cyklovýlety.
Bc. Dominika Szarková

Team Leader

Bc. Dominika Szarková
Domča se k nám přidala po zkušenosti z korporátu a naplno se rozvíjí jako konzultant zejména pro zahraniční firmy a kandidáty. Mluví plynule anglicky a německy, a díky tomu si s lidmi ze zahraničí dokáže vybudovat důvěryhodný vztah. Stará se také o profil agentury na sociálních sítích. Ve volném čase se věnuje studiu psychoterapie a hltá všechno, co souvisí s rozvojem potenciálu a psychicko-fyzickou pohodou, což skvěle uplatňuje na pozici Team Leadera.
Jana Horáková

Recruiter

Jana Horáková
Pozice recruitera je pro Janu opravdu smysluplná práce, kde může pomoci lidem k novému zaměstnání a společnostem zajistit kvalifikované zaměstnance. Spokojenost na obou stranách je pro ni tou nejlepší odměnou. Její velkou láskou je ochotnické divadlo a turistika v přírodě společně s rodinou. Výstup na Sněžku při východu slunce s dětmi na zádech je tím největším dobíječem energie!
Bc. Dagmar Palinková

Recruiter

Bc. Dagmar Palinková
Dáša je personalistka s letitou obchodní praxí. V minulosti působila nejen jako recruiter, ale také jako obchodní zástupce pro mezinárodní společnost v oblasti zdravé výživy. Je věčná optimistka, ale zachovává si realistický nadhled. Umožňuje jí to vybudovat si se zákazníky a kandidáty otevřené vztahy a zároveň splnit požadavky klientů. Ve volném čase se věnuje své rodině a také ráda nakupuje.
Tereza Tůmová

Recruiter

Tereza Tůmová
Terka získala praxi v několika nadnárodních společnostech a to zejména v oblasti náboru, kdy obsazovala různorodé pozice. V Jobstartu má na starosti klienty ve Východních Čechách (převážně automotiv a strojírenství). Ve volných chvílích se věnuje poslechu hudby, jízdě na kole nebo lyžování.

Kontakt

Jméno
Email
Zpráva
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
JOBSTART s.r.o.
sídlo: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
provozovna a korespondenční adresa: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
IČ: 284 94 482
DIČ: CZ 284 94 482
bankovní spojení: 3847999001/5500
tel: +420 605 588 885
web: www.jobstart.cz
e-mail: recepce@jobstart.cz
Facebook: www.facebook.com/Jobstart

 Virtuální prohlídka
   Kde nás najdete






Práce v České republice

GDPR

Prohlášení společnosti o ochraně osobních údajů a poskytnutí informace o osobních údajích

které ke své činnosti používá společnost
JOBSTART s.r.o., IČ: 284 94 482, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 145701, se sídlem Praha 1, Vodičkova 736/17 (dále jen „společnost“)

Jaké osobní údaje od Vás získáváme a shromažďujeme?

Společnost shromažďuje Vaše osobní údaje, aby Vám mohla zajistit možnost získat co nejlepší pracovní uplatnění na trhu práce a tím splnit smluvní závazky vůči Vám. Své osobní údaje nám poskytujete přímo a to například při odpovědi na inzerát, uveřejněný na některém z inzertních médií (inzertní servery, denní tisk, stránky společnosti Jobstart apod.,) dále získáváme některé údaje o Vás z veřejně dostupných zdrojů, jako jsou sociální sítě, otevřené databáze státní správy aj. Žádost o poskytnutí osobních údajů můžete odmítnout. V případě, že tak učiníte, nemůžeme splnit svůj závazek vůči Vám ohledně získání co nejlepšího uplatnění na trhu práce. O shromažďovaných údajích můžete sami rozhodovat. Údaje, které shromažďujeme, závisí na Vašem požadavku získání pracovní pozice. Námi shromažďované údaje zahrnují vždy mimo jiné následující: Jméno a kontaktní údaje. Shromažďujeme Vaše křestní jméno a příjmení, e-mailovou adresu, poštovní adresu, telefonní číslo a jiné kontaktní údaje. Demografické údaje. Shromažďujeme údaje o vás, jako je vaše bydliště, věk, země a upřednostňovaný jazyk. Shromažďujeme informace ohledně Vašeho vzdělání, kurzech, pracovních zkušenostech, zájmech a další skutečnosti vyplývající z Vašeho životopisu případně doplněné informace, které nám přímo poskytnete/doplníte během naší komunikace. Podle potřeby shromažďujeme obsah Vaší komunikace s námi, abychom vám poskytovali služby v souladu s Vaším přáním. Údaje, které shromažďujeme, abychom vám mohli poskytovat služby, zahrnují předmět a text e-mailu. Shromažďujeme také informace, které nám poskytujete a obsah zpráv, které nám zasíláte, které píšete, nebo dotazy a informace, které poskytujete naší společnosti.

Způsob používání osobních údajů

Společnost využívá shromážděné údaje k plnění své smluvní povinnosti vůči Vám jako smluvnímu účelu, v rámci běžného fungování společnosti, která má příslušnou licenci personální agentury a poskytování nabízených služeb včetně jejich zlepšování. Propojujeme shromážděné údaje, abychom zlepšili výsledek naší činnosti pro Vás. Za účelem zlepšení ochrany osobních údajů jsme zavedli technologická opatření, která slouží k zamezení zneužití. Shromažďujeme pouze údaje ze zdrojů, kde Vás můžeme identifikovat Vaším jménem, e-mailovou adresou nebo telefonním číslem. Komunikace. Shromážděné údaje využíváme za účelem komunikace s Vámi a Vašimi potencionálními zaměstnavateli. Můžeme Vás například kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo jinou formou, abychom Vás informovali o možnosti Vašeho uplatnění. V naší společnosti nedochází k automatizovanému rozhodování na základě Vámi poskytnutých údajů. Vámi poskytnuté údaje shromažďujeme a posuzujeme zásadně prostřednictvím našich zaměstnanců, kteří se osobně podílejí na doporučování Vaší osoby potencionálním zaměstnavatelům.

Důvody, proč sdílíme osobní údaje

Vaše osobní údaje sdílíme ve Vašem zájmu na základě našeho smluvního závazku vůči Vám. Sdílení provádíme pouze s Vašimi potencionálními zaměstnavateli, a to s jejich pověřeným personalistou. Vaši potencionální zaměstnavatelé jsou zavázáni dodržovat naše požadavky na ochranu osobních údajů a zabezpečení a osobní údaje nesmějí používat k žádnému jinému účelu.

Přístup k vašim osobním údajům a kontrola nad nimi

V případě našich služeb můžete své osobní údaje upravovat a doplňovat našim prostřednictvím. Můžete také rozhodovat o shromažďování a používání Vašich údajů naší společností. Můžete požádat o jejich vrácení, o jejich odstranění nebo přesunutí k jinému dodavateli služeb pro Vás. Na žádosti o přístup k Vašim osobním údajům nebo o jejich odstranění nebo o jinou dispozici s nimi, odpovíme do 30 dnů. Můžete zvolit, zda chcete komunikaci od společnosti přijímat e-mailem, ve zprávách SMS, poštou nebo telefonicky.

Evropská práva na ochranu osobních údajů

Společnost dodržuje zákony na ochranu osobních údajů platných v Evropě. Proto máte tato práva:

Když zpracováváme osobní údaje o Vás, činíme tak dle Vašeho pokynu nebo tak, jak je zapotřebí k poskytování naší služby.

Zabezpečení osobních údajů

Naše společnost chrání a zabezpečuje Vaše osobní údaje. K ochraně Vašich osobních údajů před neoprávněným přístupem, používáním a zveřejněním využíváme nejrůznější technologie. Poskytnuté osobní údaje například ukládáme na počítačových systémech s omezeným a identifikovatelným přístupem, které jsou umístěny ve střežených budovách. V případě přenosu údajů přes internet je chráníme prostřednictvím šifrování.

Uložení a zpracování osobních údajů

Osobní údaje shromažďované společností jsou uloženy a zpracovány na území ČR. Zajišťujeme, aby údaje shromážděné v souladu s tímto prohlášením o ochraně osobních údajů byly zpracovány podle zásad tohoto prohlášení a požadavků příslušných zákonů.

Uchovávání osobních údajů

Společnost uchovává osobní údaje po dobu nezbytně nutnou k poskytování služby Vaší osobě. Kritériem pro dobu uchování je pouze naše vzájemná dohoda, jak dlouho budeme údaje uchovávat.

Kontaktujte nás

Pokud máte technický nebo obecný dotaz, navštivte stránku www.jobstart.cz, kde najdete další informace o nabízených službách naší společnosti. Obdobně navštivte naše stránky za účelem položení dotazu či sdělení připomínky. Na vaše dotazy či připomínky odpovíme do 30 dnů.

Naše společnost je správcem osobních údajů, které shromažďujeme. Naším pověřencem pro ochranu osobních údajů je Mgr. Jan Hynšt a můžete ho kontaktovat na emailu hynst@advokatura.cz.