Poskytované služby

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy. Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

Zajišťujeme komplexní služby v oblasti zprostředkování zaměstnání. Zaměřujeme se na pozice středního a vyššího managementu v českých a nadnárodních společnostech. Aktuální pracovní příležitosti uveřejňujeme zde na webu a na inzertních portálech.

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu. Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání. Více informací o nabídce personálního poradenství najdete zde: www.personalniporadenstvi.cz.

VYHOVÍME SPECIFICKÝM POŽADAVKŮM FIREM

Pro naše klienty jsme profesionálním a spolehlivým partnerem v oblasti získávání a výběru zaměstnanců. Jsme schopni vyhledat vhodné zaměstnance napříč všemi obory. Při práci klademe důraz na promptní komunikaci a kvalitu. Máme zkušenosti s přímým vyhledáváním kandidátů, headhuntingem a outplacementem.

Výběr z aktuálních pozic


Pracovní příležitosti dle oborů:
Pozice dle regionu:
Seznam veškerých otevřených pozic:

 

Přípravář/ka monolitických konstrukcí

Praha, SŠ, 

Máte SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru? Zkušenosti s pozicí přípraváře staveb, popřípadě praxi na stavbě? Jestliže ano, tak jste vhodným kandidátem/kandidátkou na tuto pozici! Absolventi mají u nás dveře otevřené také, rádi pomůžeme a zaučíme do začátku! ...

Projektant elektro FVE

Moravskoslezský kraj, SŠ, 

Energie do domu s.r.o., přední hráč v oblasti fotovoltaických elektráren, solárního ohřevu a foukané izolace, hledá do svého týmu nového člena na pozici Projektant elektro FVE. Co bude obsahem tvé práce? • Projektování a příprava dokumentace dle zadání projektů v oblasti obnovitelných zdrojů energie.

Senior cost manager

Praha, SŠ, AJ - psaná, mluvená

SENIOR COST MANAGER Společnost, která je lídrem v oblasti stavebních projektů pro globální klienty otevírá dveře novým uchazečům pro Pražskou pobočku. Aktuálně hledáme zkušené kandidáty na pozici COST MANAGER. Již z názvu vyplývá, že řešení ...

Projektant elektro

Královehradecký kraj, SŠ/VŠ, AJ - min. B2

Pro našeho klienta hledáme nového kolegu do týmu, který chce pracovat na zajímavých projektech, umí tvořit elektrotechnickou dokumentaci řídicích systémů a uvítá občasné služební cesty do zahraničí. ELEKTROPROJEKTANT/PLC PROGRAMÁTOR Požadujeme: • ...

Přípravář/ka (projektant/ka)

Praha, SŠ, 

Pro našeho klienta, kterým je stavební společnost, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici – Přípravář/ka (projektant/ka) monolitické konstrukce Náplň práce: • navrhování a projekce bednících systémů pozemních staveb • spolupráce s ostatními ...

Stavbyvedoucí pozemní stavby

Praha, VŠ, 

Pro našeho významného klienta, českou stavební společnost, hledáme zodpovědné a zkušené kandidáty na pozici Stavbyvedoucí pozemní stavby. Budete součástí výstavby velkých rezidenčních projektů v Praze a jeho okolí. Náplň práce: • Koordinace ...

Projektový manager - příprava investic - retail

Praha, SŠ, 

Pro našeho klienta, nadnárodní společnost v oblasti obchodu, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Přípravář staveb pro retail – realizace nových staveb, rozšiřování a rekonstrukcí stávajících. NÁPLŇ PRÁCE: • Zhodnocení technické stránky projektů ...

Architekt - interiérový design

Praha, SŠ, Anglický jazyk

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti prodeje, zabývající se návrhy a realizací kancelářských interiérů, poradenstvím a následným kompletním vybavením, hledáme vhodného kandidáta na pozici Architekt - interiérový design. Náplň práce: - ...

Detail pozice

7725-Senior cost manager

SENIOR COST MANAGER
Společnost, která je lídrem v oblasti stavebních projektů pro globální klienty otevírá dveře novým uchazečům pro Pražskou pobočku. Aktuálně hledáme zkušené kandidáty na pozici COST MANAGER.
Již z názvu vyplývá, že řešení nákladů bude Vaším každodenním šálkem kávy, ale zároveň je pozice mnohem komplexnější a máme celkem jasnou představu o tom, koho hledáme.
Hledáme člověka, který na náklady pohlíží s nadhledem. Kandidáta, který dokáže pružně reagovat na změny a problémy, které mohou nastat. Nehledáme kariéristu, hledáme skvělého kolegu do týmu, který se nebojí odpovědnosti a dokáže v případě potřeby vést ostatní kolegy. Dostanete na starost projekty našich špičkových klientů, proto požadujeme profesionalitu také od Vás. Jsme tým a fungujeme jako tým, a i přesto, že očekáváme určitou samostatnost, tak Vám budeme vždy ochotni podat pomocnou ruku, když ji budete potřebovat.
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
Budete samostatně řešit projekty – jeden/dva, záleží na jejich velikosti. Projekty můžou být ve stovkách milionů EUR až miliardách. Jedná se o převážně o budovy – skladovací, výrobní haly, administrativní budovy, bytové prostory, hotely, aj.
Očekáváme, že dokážete samostatně zajistit PŘÍPRAVNOU část projektů – od účasti na jednáních, reportingu, ODHADU NÁKLADŮ až po samotný „prodej“ klientovi.
Samozřejmě poté přichází REALIZAČNÍ část – ocenění dokumentů, příprava výběrového řízení, oslovování vybraných firem, vyhodnocení a výběr a následná fakturace, kontrola stavby, reporty a finální vyúčtování.
JAK SI VÁS IDEÁLNĚ PŘEDSTAVUJEME?
Co se týká zkušeností, tak hledáme SENIORNÍHO kandidáta. Někoho, kdo má za sebou nejméně 6 let zkušeností na obdobné pozici.
Zkušenosti jsou podmínkou, ale jelikož se jedná o business, tak potřebujeme abyste byl KOMUNIKATIVNÍ, potřebujeme kandidáta, který to, co vytvoří, dokáže klientovi odprezentovat a prodat.
S komunikativností se pojí to, že od Vás vyžadujeme ANGLIČTINU na profesionální úrovni. Spoustu projektů řešíme se zahraničními klienty – prezentace, reportingy a častokrát veškerou komunikaci. Je tedy nutné abyste dokázal sebevědomě vystupovat v angličtině.
Pokud máte zkušenosti v TZB, máte komplexní znalosti cenotvorby, umíte pracovat SAMOSTATNĚ a nebojíte se komunikace, která bude klíčová ve všech bodech Vaší práce, tak právě Vás hledáme.
V rámci práce se můžete setkat s krátkodobými cestami do zahraničí. Jedná se o cesty, které jsou v rozmezí několika dnů.
CO VÁM NABÍZÍME?
Zázemí prosperující globální společnosti. I přesto, že to může znít jako klišé, tak u nás si zakládáme na vztazích. Nepodkopáváme si nohy, podporujeme se a klademe důraz na kolegialitu. To stejné se snažíme nabídnout našim klientům. Klademe důraz na bezpečnost informací a dat.
Nabízíme konkurenceschopné finanční ohodnocení adekvátní této pozici. Roční bonusy a časovou flexibilitu, kterou očekáváme také od Vás.

BENEFITY

Notebook, telefon, příspěvek na stravu, firemní akce, nadstandardní množství dovolené.
Nabízíme spolupráci na HPP nebo IČO dle naší společné domluvy.
Pokud jste se našli ve většině výše zmíněného, ozvěte se nám a pojďme se společně pobavit o pracovní příležitosti. Pošlete nám svoje CV a my se s Vámi rádi spojíme a probereme detailněji pracovní pozici.

Lokalita: Praha
Vzdělání: SŠ
Jazyky: AJ - psaná, mluvená

Náš tým


Mgr. Richard Bezpalec

Výkonný ředitel

Mgr. Richard Bezpalec
Ředitel agentury směřoval k personalistice již od počátku své kariéry. Zkušenosti získal jako učitel, manažer obchodní skupiny a spolumajitel personálních agentur. V roce 2008 založil JOBSTART. Pracuje na specifických, méně často obsazovaných pozicích. Mentoruje činnost recruiterů s cílem zajištění maximální spokojenosti na straně uchazečů o zaměstnání i klientů.
Bc. Dagmar Neuwirth

Team leader Ostrava

Bc. Dagmar Neuwirth
Dáša je personalistka s letitou obchodní praxí. V minulosti působila nejen jako recruiter, ale také jako obchodní zástupce pro mezinárodní společnost v oblasti zdravé výživy. Je věčná optimistka, ale zachovává si realistický nadhled. Umožňuje jí to vybudovat si se zákazníky a kandidáty otevřené vztahy a zároveň splnit požadavky klientů. V rámci společnosti dokáže pomoci kolegům, což skvěle uplatňuje na pozici Team Leadera. Ve volném čase hraje golf, ráda nakupuje a věnuje se rodině.
Ing. Lucie Císařová

Team leader Hradec Králové

Ing. Lucie Císařová
Lucie má na starosti oblast Východních Čech, kde vede pobočku v Hradci Králové a je výrazně zapojená do akvizicí, které umí a baví jí. Spektrum jejího působení je široké, a to od dělnických profesí až po top management. Jako seniorní recruiterka předává své zkušenosti i novým kolegům a zasvěcuje je do tajů náboru. Ve volném čase se věnuje rodině, se kterou ráda jezdí na hory nebo na cyklovýlety.
Ing. Veronika Shaw

Senior Recruiter

Ing. Veronika Shaw
Veronika pracuje převážně na pozicích pro nadnárodní společnosti a shared service centra. Spolupráci započala ještě během studií a od roku 2012 je v seniorské pozici a pracuje na zajímavých projektech. Práce v externím recruitmentu jí umožňuje se neustále rozvíjet a kombinovat náborové techniky s prodejními dovednostmi a poskytováním perfektního zákaznického servisu.
Bc. Šárka Míčková

Office manager

Bc. Šárka Míčková
Šárka se nyní po 4 letech na mateřské dovolené vrátila zpět do Jobstartu, a působí zde jako administrativní podpora recruiterů. Práci u nás bere jako relax a možnost úniku od každodenních starostí. Má ráda sport, pečení, cestování a trávení času s rodinou. S manželem a dcerami by jednou rádi podnikli cestu kolem světa.
Bc. Adriana Atan

Recruiter

Bc. Adriana Atan
Adriana u nás začala pracovat jako recruitment asistentka, ale díky jejímu rychlému pokroku je z ní nyní plnohodnotná personalistka. Umí plynule anglicky, turecky a rozumí i ázerbájdžánsky, dokáže proto pokrýt i nestandardní jazykové pozice. Je zároveň mámou malého Tobina, a proto pracuje v Jobstartu na částečný úvazek. Má mnoho životních zkušeností ze zahraničí a umí klást ty správné otázky. Otevírá tak nové perspektivy nejen uchazečům, ale i nám v Jobstartu.
Kristýna Veselá

Recruiter

Kristýna Veselá
Kristýna je velmi energický člověk, který má pořád dobrou náladu. Narodila se v Havířově. A v jeho okolí bydlí vlastně celý život. Jak říká Ostravsko má prostě ráda. Vystudovala podnikání v Klimkovicích a její velká vášeň je zdravý životní styl a sport. Z něj hlavě turistika a toulání se po horách. Věříme, že stejně se jí vryje pod kůži i JobStart, protože patří mezi nejnovější přírůstky do našeho týmu.
Andrea Bialá

Recruiter

Andrea Bialá
Andrea neboli Ája pochází z Frýdku-Místku. Nedávno se přestěhovala do Prahy, protože si chtěla zkusit život ve větším městě. Při hledání práce na nás narazila a byl to match na první dobrou. Ze všeho nejvíce má ráda cestování, čas strávený s rodinou a přáteli, procházky a hory. V létě, jakmile nastane hezké počasí, tak vytáhne svůj paddleboard a užívá si vodu plnými doušky. Je to pracant a týmový hráč, a to je taky důvod, proč k nám tak hezky zapadla.
Nela Vávrová

Recruiter

Nela Vávrová
Nelča je náš další přírůstek z Ostravska. Je optimistický a pracovitý člověk – díky tomu perfektně doplňuje náš tým. Ráda plave, tráví čas s rodinou a přáteli a ve volném čase ráda bere na procházky psy z útulků. Mezi její přednosti patří empatie a rozumnost, které u nás může skvěle uplatnit, a tím najít a odhadnout nejvhodnější kandidáty pro naše klienty.
Ing. Kateřina Pavlicová

Recruiter, marketing

Ing. Kateřina Pavlicová
Kača pochází z Ostravy a nyní je součástí našeho týmu v Praze. Má vystudovanou VŠ v oboru marketing, který nás vzájemně propojil. Začínala u nás pomáhat právě s marketingem a vzhledem k její komunikativnosti a zápalu začala působit jako recruter. Ráda sportuje a tráví čas venku v přírodě. Práce se nebojí, o čem svědčí také to, že se za námi přestěhovala přes celou Republiku. Asi jsme se jí líbili tolik jako ona nám.

Kontakt

Jméno
Email
Zpráva
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
JOBSTART s.r.o.
sídlo: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
provozovna a korespondenční adresa: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
IČ: 284 94 482
DIČ: CZ 284 94 482
bankovní spojení: 3847999001/5500
tel: +420 605 588 885
web: www.jobstart.cz
e-mail: recepce@jobstart.cz
Facebook: www.facebook.com/Jobstart

 Virtuální prohlídka
   Kde nás najdete






GDPR

Prohlášení společnosti o ochraně osobních údajů a poskytnutí informace o osobních údajích

které ke své činnosti používá společnost
JOBSTART s.r.o., IČ: 284 94 482, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 145701, se sídlem Praha 1, Vodičkova 736/17 (dále jen „společnost“)

Jaké osobní údaje od Vás získáváme a shromažďujeme?

Společnost shromažďuje Vaše osobní údaje, aby Vám mohla zajistit možnost získat co nejlepší pracovní uplatnění na trhu práce a tím splnit smluvní závazky vůči Vám. Své osobní údaje nám poskytujete přímo a to například při odpovědi na inzerát, uveřejněný na některém z inzertních médií (inzertní servery, denní tisk, stránky společnosti Jobstart apod.,) dále získáváme některé údaje o Vás z veřejně dostupných zdrojů, jako jsou sociální sítě, otevřené databáze státní správy aj. Žádost o poskytnutí osobních údajů můžete odmítnout. V případě, že tak učiníte, nemůžeme splnit svůj závazek vůči Vám ohledně získání co nejlepšího uplatnění na trhu práce. O shromažďovaných údajích můžete sami rozhodovat. Údaje, které shromažďujeme, závisí na Vašem požadavku získání pracovní pozice. Námi shromažďované údaje zahrnují vždy mimo jiné následující: Jméno a kontaktní údaje. Shromažďujeme Vaše křestní jméno a příjmení, e-mailovou adresu, poštovní adresu, telefonní číslo a jiné kontaktní údaje. Demografické údaje. Shromažďujeme údaje o vás, jako je vaše bydliště, věk, země a upřednostňovaný jazyk. Shromažďujeme informace ohledně Vašeho vzdělání, kurzech, pracovních zkušenostech, zájmech a další skutečnosti vyplývající z Vašeho životopisu případně doplněné informace, které nám přímo poskytnete/doplníte během naší komunikace. Podle potřeby shromažďujeme obsah Vaší komunikace s námi, abychom vám poskytovali služby v souladu s Vaším přáním. Údaje, které shromažďujeme, abychom vám mohli poskytovat služby, zahrnují předmět a text e-mailu. Shromažďujeme také informace, které nám poskytujete a obsah zpráv, které nám zasíláte, které píšete, nebo dotazy a informace, které poskytujete naší společnosti.

Způsob používání osobních údajů

Společnost využívá shromážděné údaje k plnění své smluvní povinnosti vůči Vám jako smluvnímu účelu, v rámci běžného fungování společnosti, která má příslušnou licenci personální agentury a poskytování nabízených služeb včetně jejich zlepšování. Propojujeme shromážděné údaje, abychom zlepšili výsledek naší činnosti pro Vás. Za účelem zlepšení ochrany osobních údajů jsme zavedli technologická opatření, která slouží k zamezení zneužití. Shromažďujeme pouze údaje ze zdrojů, kde Vás můžeme identifikovat Vaším jménem, e-mailovou adresou nebo telefonním číslem. Komunikace. Shromážděné údaje využíváme za účelem komunikace s Vámi a Vašimi potencionálními zaměstnavateli. Můžeme Vás například kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo jinou formou, abychom Vás informovali o možnosti Vašeho uplatnění. V naší společnosti nedochází k automatizovanému rozhodování na základě Vámi poskytnutých údajů. Vámi poskytnuté údaje shromažďujeme a posuzujeme zásadně prostřednictvím našich zaměstnanců, kteří se osobně podílejí na doporučování Vaší osoby potencionálním zaměstnavatelům.

Důvody, proč sdílíme osobní údaje

Vaše osobní údaje sdílíme ve Vašem zájmu na základě našeho smluvního závazku vůči Vám. Sdílení provádíme pouze s Vašimi potencionálními zaměstnavateli, a to s jejich pověřeným personalistou. Vaši potencionální zaměstnavatelé jsou zavázáni dodržovat naše požadavky na ochranu osobních údajů a zabezpečení a osobní údaje nesmějí používat k žádnému jinému účelu.

Přístup k vašim osobním údajům a kontrola nad nimi

V případě našich služeb můžete své osobní údaje upravovat a doplňovat našim prostřednictvím. Můžete také rozhodovat o shromažďování a používání Vašich údajů naší společností. Můžete požádat o jejich vrácení, o jejich odstranění nebo přesunutí k jinému dodavateli služeb pro Vás. Na žádosti o přístup k Vašim osobním údajům nebo o jejich odstranění nebo o jinou dispozici s nimi, odpovíme do 30 dnů. Můžete zvolit, zda chcete komunikaci od společnosti přijímat e-mailem, ve zprávách SMS, poštou nebo telefonicky.

Evropská práva na ochranu osobních údajů

Společnost dodržuje zákony na ochranu osobních údajů platných v Evropě. Proto máte tato práva:

Když zpracováváme osobní údaje o Vás, činíme tak dle Vašeho pokynu nebo tak, jak je zapotřebí k poskytování naší služby.

Zabezpečení osobních údajů

Naše společnost chrání a zabezpečuje Vaše osobní údaje. K ochraně Vašich osobních údajů před neoprávněným přístupem, používáním a zveřejněním využíváme nejrůznější technologie. Poskytnuté osobní údaje například ukládáme na počítačových systémech s omezeným a identifikovatelným přístupem, které jsou umístěny ve střežených budovách. V případě přenosu údajů přes internet je chráníme prostřednictvím šifrování.

Uložení a zpracování osobních údajů

Osobní údaje shromažďované společností jsou uloženy a zpracovány na území ČR. Zajišťujeme, aby údaje shromážděné v souladu s tímto prohlášením o ochraně osobních údajů byly zpracovány podle zásad tohoto prohlášení a požadavků příslušných zákonů.

Uchovávání osobních údajů

Společnost uchovává osobní údaje po dobu nezbytně nutnou k poskytování služby Vaší osobě. Kritériem pro dobu uchování je pouze naše vzájemná dohoda, jak dlouho budeme údaje uchovávat.

Kontaktujte nás

Pokud máte technický nebo obecný dotaz, navštivte stránku www.jobstart.cz, kde najdete další informace o nabízených službách naší společnosti. Obdobně navštivte naše stránky za účelem položení dotazu či sdělení připomínky. Na vaše dotazy či připomínky odpovíme do 30 dnů.

Naše společnost je správcem osobních údajů, které shromažďujeme. Naším pověřencem pro ochranu osobních údajů je Mgr. Jan Hynšt a můžete ho kontaktovat na emailu hynst@advokatura.cz.